De avonturen van Laura

Volgende bestemming: IJsland!

Hallo allemaal,

Ik ga proberen om mijn reisblog weer op te pakken voor mij stage in IJsland.
Als ik internet heb zal ik het bij gaan houden.

Morgen vertrek ik om 8 uur richting Schiphol. Daar tref ik Guusje. Wij gaan samen 5 weken stagelopen op een boerderij. Ze hebben 50 koeien, 40 schapen en 15 paarden.
We vliegen van Amsterdam naar Oslo en van Oslo naar Reykjavik. Daar zullen we de eerst 4 dagen doorbrengen. Vervolgens reizen we door naar Akureyri waar onze stage zal beginnen.

We hebben er heel veel zin in!!

Reacties

Reacties

Heleen en Johan

Ontzettend veel plezier gewenst samen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active