De avonturen van Laura

Ontspanning!

Hallo allemaal!

vandaag was het heerlijk weer! 28 graden, volop zon en een klein briesje. Perfect weer voor een dagje strand dus! Ik heb de bus naar suffers paradise genomen en heb een heerlijke smoothie gekocht om vervolgens op het strand te gaan liggen. Ja ik moet toch zorgen dat ik met een mooi kleurtje terug kom! Vorige week had ik ook even op het strand gelegen, maar omdat de zon hier heel anders is dan ik ben gewent was ik dus heerlijk verbrand! Vandaag dus extra vaak ingesmeerd en vaak omgedraaid. Na een poosje in de zon te hebben gelegen was het tijd om af te koelen in zee. Nou dat was zeker afkoelen want het water was best nog koud! Ook waren er behoorlijk hoge golven dus ik bleef dicht aan het strand. Daarna ging ik even opdrogen in de zon. Toen ik een beetje was opgedroogd heb ik lunch gekocht bij McDonalds. Lekker origineel maar ik had er even zin in :-) wist je dat de mcflurrys hier anders zijn dan bij ons? haha smaken prima trouwens XD oké volgens mij word dit een beetje een lulverhaal..sorry daarvoor... na de lunch heb ik nog heel even weer op het strand gelegen, maar er kwamen ineens wolken en het begon harder te waaien. Ik ben rond gaan lopen en kwam langs een Thaise massagesalons. Full body massage van een uur voor maar $50! Dat is €32! Ik had een beetje mijn twijfels toen ik naar binnen liep. Het was super klein en het zag er een beetje vervallen uit. Wat kan het schelen dacht ik. Ik heb nog nooit echt een massage gehad dus ik kan het niet vergelijken XD ik ben blij dat ik het heb gedaan want het was echt heerlijk! Een uur lang ontspannen! En het uur was zo voorbij! Na de massage ben ik naar de bus gelopen. Dat viel niet mee want mijn benen waren te ontspannen om goed te lopen hahaha al met al heb ik een heerlijke dag gehad vandaag!

oh ja ik vind het echt super leuk om jullie lieve reacties op mijn verhalen te lezen. Dankjulliewel daarvoor!!!

Reacties

Reacties

oma

nou weer een leuk ver haal lekker laten verwennen doe maar je verdiend het kusjes

0pa piet

als ik jou mooie verhalen lees,voel ik mezelf ook in australie.Vanmiddag 16 september moet ik naar het ziekenhuis voor mijn jaarlijkse prostaatcontrole.Ik ga er maar vanuit dat het weer goed is zoals altijd.

Doei schat.

Aileen

Het is je geraden dat je bruin terug komt ;p Haha en Oo wat heerlijk zo'n massage! Dat heb je wel verdiend! :)

Veel plezier nog! Groetjess xxx

Ties Hemmes

Hey Laura!

Weer een heel leuk stukje hoor. En jij ook heel erg bedankt voor je mooie en leuke verhalen!

X X X Ties!

mama

whahaha ik zie je al helemaal voor me al zwalkend naar de bus lopen, haha mensen hebben vast gedacht dat je een borrel teveel hebt gehad. man wat lijkt me zo'n massage lekker!!

xxx mama

Herman,Aly Aileen En Sebastian

Hallo Laura, wat fijn dat het goed met je gaat ! En die thaise massage heerlijk hoor!. Mooie verhalen, En zo leer je elke dag meer, maak je nieuwe dingen mee. Wat zal je heerlijk hebben geslapen die nacht.! vriendelijke groeten, FAm. HAAS

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active