De avonturen van Laura

Mijn werkplek

Nou mensen het heeft even geduurd, maar ik heb even tijd om wat ge schrijven :)

Ik ben vorige week zaterdag aangekomen op mijn werkplek. Het bedrijf is van Toni Harper. Toni is samen met haar dochter Kirsty een van de beste ruiters van Australië! Ik moet elke dag hun paarden en de pensionpaarden die ze ook hebben, voeren en stallen uitmesten. Het werk op zich is best saai, maar de mensen zijn erg aardig en ik mag steeds meer dingen alleen doen.

oh shit de bibliotheek gaat sluiten. Dat betekent weg Wi-Fi!

Bye mensen ik laat zo snel mogelijk weer wat horen!!!

Reacties

Reacties

Herman Berens

Hallo Laura ,
Dat was wel een heel kort verhaal.
Maar fijn dat wat schrijft.
Ook mooi dat je op een plek bent waar je veel met paarden kunt doen en dat op een stoeterij bij een van de beste ruiters van Australië.
Hoop dat daar veel ervaring kunt op doen en dat je er veel plezier in hebt.
He Laura volgende keer een langer verhaal.
Groetjes van fam, Berens . Nw Weerdinge

Elenaa

Have fun en ben benieuwd hoe het verder gaat daar en wat je straks nog meer allemaal mag doen! Xxx

Aileen

Wel heel nice dat ze zo goed zijn! :)
Wie weet mag je straks wel meer dingen doen die ook leuk zijn :)
Maar er maar weer een mooie week van! Xx

anna

super naar je zin zo te lezen topper.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active